Bizim aile doktorumuz var taaa benim doktorummuş küçükken ona danıştım öyle verdim bir zararı olmaz dedi 1 tatlı kaşığından biraz az veriyorum faydasını gördüm vermek zorunda kaldım çünkü 4 yaşında bi kızım daha var ve brnimle yatıyo çocuk işte anlamıyo Ve çok uykusiz kalıyo o yüzden vermek zorunda kaldım ama doktor hiçbir zararı olmaz dedi rahatladım Uyku ilacı gibi düşünmeyin öyle değil yine uyanıyo ama kendi kendine geri uyuyo gaz problemine iyi geldi rahatlattı öyle söylüyim 🙏🤣