Anne_24 iki haftadır oğlum uyuyorda ben uyuyamıyorum sabah 05.00’e kadar, 06.00 da eşim 07.00’de oğlum uyanıyor. Dün kontrolde doktoruma sordum ne kullanabilirim diye bu damlayı önerdi. 2 yasından önce bebeklere kesinlikle önermiyorum, 2 yasından sonra 1 tatlı kaşığı kullanılabilir, sende 1 yemek kaşığı iç dedi.
doktorunuza danışın bence. Bazı doktorlarda öneriyor kullanım için, bilemedim.