smaktroll bluekoala haklısınız aslında ne zaman yükselecegi belli olmuyor en ufak abd bir soeun oluyor altını vuruyor ülkede de en ufak sorun altına yansıyor
smaktroll [silindi] eger hemen satıcı değilsen el işçiliksiz bilezik yaptır onlar satılınca daha çok kar ediliyor satıcıysan gram yaptr
smaktroll Gzdzeynep 🙄🙄 ya bi düşecek bi kalkacak diyorlar belli olmuyor ama umarım yükselir de bari bu satın alanlar kendi zararını karşılar
Gzdzeynep smaktroll altının uzun vadede zarar edeceğini sanmıyorum sabırsız birisinin bence altın gibi yatırımlar yapmaması parasını direk faize falan yatırması lazım 😃.
Selmaslan smaktroll cok yüksekten almişsiniz ama bekleyin bu sene altin çok yükselicek satmayin sakin satmadiginiz surece zararda sayilmazsiniz🤗
Smrenes Eriyor gidiyor gözümün çiçeği 🤦♀️ artık bakmıyorum ne kadar olmuş.. 471 den aldım Bi kısmını Bi kısmını da 453 den 😪.. İnşallah yükselir..