Mina_momy 35 haftalık doğdu 2 kiloydu teyzesi küçücüktü ödem de attı 1800 1900 civarı hastaneden çıktık hiç küvöze girmedi erken doğum kaynaklı çünkü ciğer geliştirici iğne olmuştum görümcenize de mutlaka yapılmıştır ikiz gebeliklerde risk olmasa da yapılıyor diye biliyorum solunum problemi yoktu emme refleksi de vardı ertesi gün taburcu ettiler bizi benim doktor muayene ederken rahmimi yırtmış iç kanamam vardı o yüzden acil sezaryene alındım yoksa daha doğurmazdım o kadar sancıya karşılık haftalarca sadece 4 cm açılmam oldu öyle aman aman da dikkat etmedim doktor yat hiç kalkma dedi ben yatamam düğün dernek gezdim vallahi