Gzm2808 ben 4 aylıkken ünv teşekkür yaptırdım çıkmadı bebeklerde çıkmıyormuş ama yinede mail olarak kendisine attım tahlilleri sonra ben 1 ay süt ürünü kesmiştim bebek Dr um demesiyle ama bebeğim çok kötüydü bağırsak tepkili bende 1 hafta herşeyi kesip katı diyet yaptım o ara Bülent beyi bulduk aradık online görüştüm bana 1 hafta daha katı yap diyeti açıcam dedi ama ben korkup Bülent beyi dinlemedim 3 hafta daha katı diyet yaptım ve bebek çok çok iyiydi 4 ay aşısını geçiktirmiştim onu yaptırdım eve geldim ki bebek başa dönmüş sanki hiç diyet yapmamaışım gibi hemen Bülent beyi aradım bebek 5 ay 5 günlüktü benim diyetimde sadece süt ürününü açmadı bebeği hemen ek gıdaya geçirdi şuan bebekle 5. Günümüz biraz gazı var onun dışında iyiyiz 3 hafta sonra ikimizde yoğurtla başlıycaz süt ürününe