Benim de bebeğim çok tıkanıyordu hem emzirirken hem biberonda, yatış açısına bile o kadar dikkat ederdim yine olurdu. Tek başıma kalıp beslemeye çok korkuyordum hatta. Avent tek delikli kullandım uzun süre iki delikliye geçemedim korkumdan. Artık genzine kaçsa bile kendi toparlıyor çok şükür. Endişe etme çok tıkanırsa ters çevirip sırtına hafif vurabilirsin