Merhabalar 1 aylık bebeğim var maalesef her mama içmesinde genzine kaçıyor nefessiz kalıyor bu durum çok yormaya başladı beni. 😔
Philips avent kullanıyoruz biberon lıkır lıkır içiyor belli ki fazla akıyor. Az akışlı biberon tavsiyende bulunursaniz çok sevinirim.