Filiztuana canım çok geçmiş olsun bende Doğuma bir kaç gün kala öğrendim covid olduğumu sonra acil sezaryene alındım emzirmek istedim bu sebeple ilaç kullanmadım doktor dedi zor iyileşirsin ilaç kullan kabul etmedim dikişlerim enfeksiyon kaptı üstüne bide açılma yaptı bir ay oldu daha iyileşemedim sağ sütünü iyileşince emzirirsin yine İnan böylesi daha iyi