Filiztuana üç gün önce burun tıkanıklığı oldu ve soğuk soğuk terledi, ama geçti o gün. Eğer devam etseydi fitil verecektim. Sürekli emzirdim ben, iştahsızdı hiç istemiyordu dikkatini başka şeye yöneltip tekrar deniyordum hiç vazgeçmedim çünkü iyileşme sürecini ancak böyle hızlandırabilirdim. Korkmayın dua edin. Ben korkmadım, inanın allah yardım ediyor. Oğlunuza da fitil verebilirsiniz eğer yolunda gitmeyen birşey olursa. Rahatlatır. Sürekli ateşini kontrol edin. Siz iyi olun ki o da iyi olsun. Hiç düşürmeyin modunuzu. Bizim 5.günümüz şükürler olsun eşim de kızım da ben de iyiyiz. Sizi zinde tutacak şeyler tüketin pekmez, bol su, sarımsak. Mesela sütü kaynatıp içine sarımsak doğrayıp içebilirsiniz. Çok ama çok iyi geliyor ben bunlarla ayağa kalktım. Allahın izniyle ilerlemeden iyileşeceksiniz 😊🌸