MasalsMommy Saat 2.30da uyandı hala oyun oynuyor. Ben nasıl uyutcam bu bebeyi geri😂 Hayır benim de uykum geldi iyi mi? Hadi gelin de biraz muhabbet edelim bari🥰
Meyra1 MasalsMommy bu gece tüm bebecikler ayakta sanırım ne oluyor bu bebeciklere acaba 🤭 bizimkide uyandı oynuyor
esraesma MasalsMommy 12 den beri ayağımda sallıyorum 10 kere uyandı emzirdim sallamaya devam hala kıpır kıpır
Anne06_ MasalsMommy burunu tıkanmış açtık hemen uyudu uyanık kalmadi ayağım sallıyorum ama dalamadi durunca irkilir gibi oluyor 🤕
MasalsMommy esraesma Valla benimki 11de uyumuştu. 1 de bi uyandı emdi sonra ben saat 2 de dedim bi duşa gireyim. O ara ben duştayken uyanmış eşim de ağlamasın diye oyun yapmış bütün uyku baybay haliyle🙄 Şimdi eşim uyudu yine bana kaldı bebe🤦🏼♀️
MasalsMommy Anne06_ Benimki de biraz öksürüyor Ya. Eli ağzında sürekli o yüzden mi oluyor, öğrendi oyun mu yapıyor, cidden mi öksürüyor anlamadım🤷🏼♀️
Mehtap44 MasalsMommy gecenin bu saatinde açtım Müge anlı izliyorum 🤷♀️ Bu bebelerin bizle derdi ne şuan rüya görüyo olmak varken katil kimdir onu düşünüyorum 🧐🥳
Meyra1 MasalsMommy ay bilmiyorum sallıyorum uyuyor gibi sonra başlıyor konuşmaya anlam veremiyorum normalde hemen uyur😐😐
Mom0971 MasalsMommy ayakta uyumus numarasi yap belki sizde ise yarar😅 saka bir yana bilemiyorum uzgunum😢
MasalsMommy Mom0971 Keşke uyuyormuş ayağına yatsam da işe yarasa. Yanında gözümü kapattığım an yüzüme şaplağı yiyorum😂
esraesma MasalsMommy Hep öyle oluyor zaten bende mama yaptığım zamanlar ağlayınca tut mama yapıp geliyorum sakın Esma’yla konuşma diye tembihlerdim😬 Ah babalar..🤦🏻♀️
Mom091 MasalsMommy ay bende çıldırıyorum. Yeni uyudu Ayza. 6 gündür meme emmiyor. Ne oldu anlamadım bugün su gibi sıvı akıyor mememden. Sırılsıklam oluyorum kaç kez üst değiştirdim. Süt gibi şekerli elime değince yapış yapış oluyor ama rengi bulanık su gibi. Bilen yaşayan var mı bunu hanımlar????
MasalsMommy Mom091 Aaa, hiç bilmiyorum ki kuzu😳 İlk defa duydum. Ama emmiyor olması iyi değil mi senin için? Kesmen gerekiyordu zaten? Nasıl oldu o iş?
MasalsMommy Mehtap44 Hahahah ben de Brooklyn 99 açtım😂 yeni bölümleri gelmiş bari değerlendireyim dedim🙄