rukisbahri bebek olunca insanın canı ayrı bir acıyor ama bu ülkede belkide çoğu yerde bir çok branşta vardır bu durum mesela benim hamilelikte iki kere başıma geldi en başta günüme göre sağlık ocağında ki dr ve bir haftane ki dr göre kan değerim düşüktü dış gebelik olabilir diye almayı bile düşündüler sağolsun başka bir dr gittim ve nerdeyse 2 günde bir kan vererek yükseldiğini gözlemledik geç dönlenme olmuş ondan 1,5 ay geçmesine rağmen yeni 4 haftalık dedi diğerlerini dinleseydim oğlum şuan yoktu 😡 gebelik sonlarına doğru yaz ayıydı tansiyonum yüksek çıktı 2 dr eş zamanlı gidiyordum ben sırf biri birşey fark etmese biri fark eder diye işte 1 tanesinde muayene sırasında tansiyonum yüksek çıktı kanda da enfeksiyon değerleri yüksek çıkınca gebelik zehirlenmesi dedi belli bir süre takip bile etmeden tansiyon ilacı başlattı ertesi gün diğer dr koştum hemen normal bir enfeksiyon çıktı bir hafta antibiyotik kullandım ve sonuçlar tertemiz hayır hiçte düşünmüyor diğeri yaz ayı karnı burnunda hastane köşesindesin tansiyon o sıcakta çıkmayıpta ne zaman çıksın belki sadece ona gitsem çocuğu gününden önce alacaklardı yada 2-3 ay nerdeyse boşu boşuna ben tansiyon ilacı kullanacaktım o yüzden birşey olduğunda artık hep iki dr götürüyorum çocuğu da kendimi de