seymaaras yanlış bilgilendirm yapıyorsunuz, özel tıpların puanlarına sıralamalarına bir bakmanızı öneririm çok çok yüksek, kuzenim ilk 10.000 deydi ama Ankaradan gitmemek için özel üniversiteyr gitti tıp fakültesine. İstese başka bir devletin tıpınada giderdi yani ve bu çocuk fen lisesi mezunu. Ayrıca özel ünilerde Türkiye ’de derece yapan öğrencilerin çoğu özel üniversitenin tıp fakültesini tercih ediyorlar.
Tıpın devleti özeli yok her anlamda çok çok zor eğitimleri aksine özelde para konusu yüüznden bırakmak için daha çok zorluyorlar öğrenciyi. Yurt dışında tıp okuyanlar ise denklik sınavına giriyorlar kazanamayınca maalesef bizim ülkemizde calısamıyorlar. Son kez sunu söylemek istiyorum ihmalin devleti özeli olmaz tamamen doktorun sorumsuzluğu yüzündendşr. Bende hamileyken çok iyi bir doçent doktorun ihmali yüüznden bebeğimi kaybedecktim , Bana düşük yapmısaın dedi ve ve ben 3 ay sonra tesadüfen öğrendğm başka bir doktorda. Tabi gerekli yerlere şikayetlerimi yaptım ama sonuç fos çıkıyor Allah işinde gücünde olanlarla karsıalstırsın