Beyzazeynep ya öyle demeyin. En yakın arkadaşımla aramzdam2ay vardı. Süslerimizi faln birlkte yaptık. 9ay boyunca kızının adı belli değldi. Herşeye prenses prensea yaZdık 🤦🏻♀️ Benim kızımın adı daha cinsiyeti belli değlken belliydi. Ama bazısı genelde ailesel ya da kararsızlıktan koyamıyo.
arkadaşım doğum yaptı çocuğun o günde adı yok ertesiösabah betül ismine karar vermişler.
10aydır düşünüp koyamadığınız isim betül müydü diye kızdım. Çünkü şıklarda hiç yoktu. Nasıl bi psikoloji belli değl yani. En yakınımda yaşadım o yüzden olabiliyo 🤦🏻♀️🤦🏻♀️