Denizali Sizin gerginliğiniz bebeğinize geçiyor bence, hissediyor gerginliği bebeklerimiz. Ben hep şöyle düşünürüm, önce ben kendime değer vermeliyim ki başkaları da bana değer versin. Artık evladınız var, ne olursa olsun daha güçlü durmak zorundasınız. Arkadaşların da dediği gibi destek alın o zaman, devlet hastanelerinde psikiyatri bölümü de var sonuçta gerekli olursa psikoloğa da yönlendiriyorlarmış. Unutmayın siz değerlisiniz 😉