Denizali ne kadar bunalırsan bunal kendince haklı olsan bile sen artık bir annesin benim görüşüm artık anne isen kendinden çok evladın önemli olmalı bu hayatta ona yazık günah değil mi daha küçük hiçbir şeyden haberi yok senin sevgine ilgine muhtaç sense ölmekten bahsediyorsun bunalmış olabilirsin ama o yavruyu sensiz bırakmaya hakkın var mı böyle düşün.. sadece evladini düşün.. onu düşününce herşey değişmeli gözünde annelik böyle birşey.. bilmiyorum benim için böyle