Mom29 TospikOglusum Tabiki cnm 😂yani bende vermişim sizin gibi ilk zamablar ahhh ahhh ilk annelik öyle birşey
TospikOglusum Okyanus54 canm benim çok uzun süre olduysa 1ay sonra etkisi gidiyomus ama 2.2,5ayda kullaniliyo.eedi.bir annemiz inada doktor söylemiş .ben maalesef Aticam🙈🙈
Mom29 TospikOglusum doğru cnm ama işte ne kadar araştırsak nekadar bilgilensek Herzaman eksik bilgimiz olur 🙏onuda zamanla büyüterek öğreniriz
TospikOglusum Mom29 hangi isimdiniz?hakliysaniz her türlü dururum niye durmayın.sizde beni unutmamisiniz
TospikOglusum GoGirl ay ben çok uzun süre kullamdim biliyon mu yani hep hep değilde .aman ilk bebekte bilemedim 🙈🙈
Gokturkum25 Bu surubu doktorumuz bize de yazdi evde bulunsun diye . Bebehim 19 günlük henüz. Bu surubu kullanabilir miyim acaba?
TospikOglusum Gokturkum25 1ay etkisi varmış canm sonra çöpe at yenisini al.acildiktan sonra 1ay (acmazsan dursun)
TospikOglusum Okyanus54 ben attım bile at sende canm🙈valla iyiki açmışım bu postu 😉birden aklıma geldi ya 😁