eslem_2020 bizde 15 aylığız diş dönemindeyiz azı dişler mahfetti ishal nedeniyle pişik altı. Bende arko tüp krem pudra kullanıyorum. birde penaten var o da iyi geliyor. Islak mendili bıraktık yıkıyorum. Baya kızarmış tahriş olmuş resmen yavrumun popişi. 😔 hava aldırayım diyorum bizimki kıpır kıpır durmuyor ki hava alsın 😐 size de geçmiş olsun. Travozol çook iyi geliyor küçük tüpte biraz pahalı ama birebir tavsiye ederim bende alıcam bu gidişle yarın.