sinemin Avsininannesi15 gülünmeyecek gibi değil 😂 aynısını bizde düşündük çünkü ben bi kere dolandırıldım salatalık çıkarsa da salataya doğrar yerim dedi 😂😂
Avsininannesi15 sinemin ay inşallah dolandirilmazsiniz ya malum şuan şartlar kötü dolandiricilar çok fazla
ayseeeey sinemin Canım inşallah bişey çıkmaz birinden duymuştum bu şekilde hatta TV’ye falan çıkmıştı ücret yatırıp ürünleri göndermişti. İnşallah senin öyle olmaz bizede bilgi verirmisin eğer olursa bizde yaparız valla ya
sinemin Yasemincmk inşallah canım tabiki bilgilendiririm benimde durumum sıkışık ev aldık taşıncaz ama zorlandık biraz kaynanamlarla yaşıyoruz 🤦🏻♀️
sinemin Avsininannesi15 inşallah kuzum bakalım güvendik bi kez daha kargo çıktı denildi mesaj geldi salatalık falan çıkmazsa doğrudur 😂😂😂
Mom35 Avsininannesi15 Ağlanacak hale gülüyoruz. Zamanında Flaş TV telefon diye az mı hıyar patlıcan gönderdi. Bu onun Instagram hâli. Neyse kargoyu olsun kitlemeseler bari 😃😃
sinemin TugceAna eğer doğruysa kargo gelecekse 2500 sabun paketlemeye 2500 TL +250 TL yani 2750 TL yatacak
Mom35 sinemin Yediğiniz en pahalı salata olur sanırım. Şahsen öyle bir durum yaşanırsa sakatlıklar benim bile boğazıma takılır 😃
sinemin Mom35 ben yemem tablo yapar duvara asarım 😂😂😂 ama arkadaşın durumu iyi sırf benim için girişti bu işe
TugceAna sinemin hadi bakalım bize de haber ver diyecem de sende dolandırıcı çete üyesi olabilirsin 🤪😂