zeynep_krktk ayrıca çocuk doktoruyla konuşmadan kendinizi üzmeyin otizm tanısı 3 yaşında konulur . Göz teması kuruyorsa ben otizm olacağını düşünmüyorum 3 sene özel eğitimli çocuklarla çalıştım onlarda göz teması olmuyo ve mesela bi çamaşır makinesini saatlerce izliyorlar , oyuncaklarını kırarak döndürerek oynuyorlar falan. Tv konusuna gelince ben kızıma çizgifilm izletmiyorum ama YouTube dan çocuk şarkıları açıyorum eğitici şarkılar hayvanlar vb. Onları çok seviyo günde aşırıya kaçırmadığı sürece açabilirsiniz hem dil gelişimine de iyi geliyor . Peki konuşma var mı mesela anne baba diyor mu?