KardelenYB evdeyken sen stres yapıp yine uyumayacak yine kucakta duracak yatırınca uyanacak vs gibi şeyler düşünüp hissettiğin sürece bebekde bundan etkileniyor annesi. Eminim ki annenin evine gittiğin zaman rahatlıyorsun ve bebeğinin mışıl mışıl uyuyacağını düşünüyorsun ki bebeğinde öyle yapıyo 😇 evde de rahat ol bebeğininin mis gibi uyuyacağını söyle sürekli evrene güzel enerji yolla 😅 çekim yasası diye burda annenin biri bi post açmıştı ve işe yaradığını söylemişti bende denedim sürekli olumlu şeyler düşünüp olacağına inandım ve emin ol başarı da sağladım sende öyle dene ve kendi evinde de stres yapma rahat ol bak gör bebeğin nasıl güzel uyuyacak sen yeter ki İnan 🥰