Evdeysen hep kucağımda uyuyor asla yatağında uyunuyor gündüz bende uyusun diye ıkı saat nerdeyse tutuyorum yeterki alsın uykusunu ama anneme gidince normal uyuyor sizce neden böyle annemde kalırım haftada bir iki Gün esım sehır dışına çakışmaya gittiğinde oraya da alışık yani ama anlam veremiyorum evde benden asla ayrılmak istemiyor annemde ise normal bebek gibi 2 buçuk aylık