Kbrackn Mlkmhrrm valla ben nerdeyse hergun cikarmaya calisiyorm cocuk temiz hava alsin dogdugundan beri surekli hep cikarmaya calsdk kacinmadk bagisikligi guclensin ya kanguru ya arabasyla cikardk suan 4 aylk hcbsy de olmadi cok sukur.
Anne_6 Mlkmhrrm astronot mont bere atkı eldiven ile Kars’ta kışın gezdik hep. Kanguru olunca biraz daha dikkat edin yürürken. İyi oluyor. Çocuklar rahatlıyor
Cancansmom Mlkmhrrm sıkı giydirdikten sonra hiçbir sorun yok. Ben çıkarıyorum soğuk kar demeden Ama kanguru ile zor olur mu bilemedim, düşüp kaymayın dikkat.
Mlkmhrrm Hepinize çok teşekkür ederim 10 dk çıkıp hava alıp geldik kanguru ile çıkardım dikkatli yürüdüm çok şükür bir sıkıntı olmadan döndük
minesz21 Mlkmhrrm kızım 13 aylık montunu şapkasını atkısını eldivenini giydirdim kapının önüne çıktık bi 5 10 dk durduk nasıl seviniyo etrafına bakıp sıkı giydirirsen bişeycik olmaz 🥰
Mlkmhrrm minesz21 ne kader güzel oğlum dışarı çıkar çıkmaz iki bakındı 3.de uyudu ama olsun en azından havayı soluyor. Virüs yüzünden evlerde hasta olup çıkıcaklar yoksa 😞
minesz21 Mlkmhrrm tabi canım zaten kalabalığa karışmıyoruz ki kapının önüne çıkıp geldik ona da ihtiyaçları var ☺️
Mlkmhrrm Kbrackn ne kader güzel biraz daha büyüsün bende yaparım eşim şimdi korkuyor dışarı çıkarmaya kaç kez tembih ediyor çıkarıcam dediğimde 🤭