Mlkmhrrm Merhaba sevgili annişler şu an bir çok ilde olduğu gibi Ankarada da çok güzel kar yağıyor ve ben bu karda 2 ay 24 günlük oğlumu dışarı çıkarmak istiyorum deli gibi acaba kanguruya takıp sıkı giydirip çıkarsam nasıl olur var mı benim gibi böyle bir havada bebeğini dışarı çıkarmak isteyen ya da çıkaracak olan merak ettim 🤭
Unknown Mlkmhrrm Güzelce giydirdikten sonra ne olacak ki. Tadını çıkarın. ☺️ Burada da yağmur var bende çıkmayı düşünüyorum, durursa yağmur. 💁🏻♀️
Atlas2020 Mlkmhrrm valla bende cıkarıcam Ankara keçiörende oturuyorum inanılmaz güzel yagıyor karla tanışsın minikler ☃️❄️
Blknss12 Mlkmhrrm hicc biseycik olmaz. Bebekler soguktan direkt olarak hasta olmazlar. Hasta başka insanlarla temas ettiklerinde hasta olurlar. Sıkı giydirdiginiz takdirde hiç sorun olacağını sanmıyorum valla tadını çıkarın 😀
Mlkmhrrm Atlas2020 demi nasıl tepki verecekler acaba keşif dönemi poik ponçik bakışlar atıyor dışarı çıkınca zaten ☺️
Tsksn-gns-27 Bence çıkarma cnm ben hava güneşli iken çıkardım hava aldı gece karnı şişti gazdan nasıl sancilandi hava soğuk daha küçük biraz daha sabır yazın bol bol cikaririz
Mlkmhrrm Tsksn-gns-27 haklısın canım o konuda doğru diyorsun duruma göre bakıcam artık yumuşarsa hava biraz daha çıkarayım diyorum
Nltka İçine çekeceği hava çok soğuk ciğerleri üşüyebilir kuzum çok küçük ama yinede sen bilirsin 🤷🏻♀️
Mlkmhrrm Nltka eşim pek taraftar değil zaten çıkarmama ama hava alsın istiyorum birazcık kararsız kaldım
Eternalove Mlkmhrrm bebekler soğuktan hasta olmazlar, havasızlıktan ve kapalı mekanlardan hasta olur der bizim doktorumuz çokta haklı bence 🌸 benim bebeğimde 2 ay 28 günlük her fırsatta dışarıdaydık soğuk,yağmur,rüzgar hiçte bir şey olmadı.
Mlkmhrrm Eternalove bizim doktorumuz da çıkart sıkı giydirip demişti daha önce mümkün olduğu kadar çıkartmaya çalıştım bugünr kadar ama insan Bi kararsız kalıyor yine de
seymaaras Mlkmhrrm Harika olur. Sıkıca giydirip çıkarın. Bebiş temiz hava alsın. Soğuk mikrop kırar. Bebekleri soğuk değil havasızlık hasta eder. Hiç bir şeycik olmaz. 🌺
Woody Mlkmhrrm tabi ki çıkarabilirsiniz. Sonuçta aylarca kar altında olan yerlerde de bebekler büyüyor. Hiç çıkmıyor mu☺️ Sık sık enseden kontrol edin üşümüş mü diye.. İyi eğlenceler☺️