Pelin55 Dmlkrts imkan var ise mutlaka yaptırın yapilmasi gereken bir asi rotaya yakalanan bebek cocuklar agir geçiriyor 🙂 buyuk oglumda bilmiyorduk yaptıramadım kizimda yaptirdim bu bebegimde de yarın son dozunu yaptırıyorum
Aysemcan Dmlkrts bende yaptırmayı düşünüyorum. Alerji tetikliyor filan diye söyledi bi kaç kişi ama bence hastanede yatmaktan iyidir. 15 haftalık olmadan yapılması gerekiyormuş.
NurayAslanoglu Dmlkrts rota aşısı kesin maddi olarak gücün varsa yaptırılması gereken bir aşı bir değil birden fazla sağlık sorunundan koruyor. Rota virüsü, bağırsak enfeksiyonuna ve ishale neden olan ve çok yüksek bulaşıcılık oranına sahip bir virüstür. Dünya genelinde görülen bu virüs bebeklerde ve çocuklarda ishal başlangıcının ilk sırada gelen nedenidir. Rota virüsü, dünya çapında 5 yaşın altındaki çocuklarda yıllık 214.000’den fazla ölüme sebebiyet vermektedir. -Aynı zamanda kızlar çok çabuk bulaşan ve etki gösteren bir virüs ciddiye alınması gereken bir aşı yani 👍Bizimde pazartesi günü aşımız kızım 3 aylık oluyor.
Dmlkrts NurayAslanoglu yaptırıcam ama 2 aylik suan zamanı varmı dün 3 tane aşı yapıldı 2. Ay aşıları ama digerini ne zaman yaptirmam gerektigini sormadm
NurayAslanoglu Dmlkrts ilkini 3 ayda yapıyorlar canım 3 ve 5 normalde tıbbi olarak ⅖ yazıyor internette ama karma aşılar filan varya 2 ayda ağır gelmesin die muhtemelen öyle yapıyorlar