gamzebahar GokturkAlp dogru aslinda doktorada gozukmek gerekir benim ilk gebeligim bir sene sonra oldu süt hormonum yüksekmis bir sene sonra baska doktora gittim diger doktorlar bilemedi ilac ictim düştü değerim sonra hamile kalmistim belkide tekrar yükseldi
gamzebahar Zeynoooo06 Aynen benim kızım gecede kolay kolay uyanmaz bir iki sefer oda hasta bi yeri ağriyor olursa o yüzden bnde daha çok rahata dusmeden olsun istiyorum rahata düşünce zorlaniyor insan