gamzebahar Gebelik düşünüyorsanız, öncelikle bir kadın doğum uzmanına gidip muayne olmanız her zaman daha sağlıklıdır. 2. 3.4. gebelik fark etmez mutlaka almanız gerekmektedir. Bebek oluşumu sırasında folik asite ihtiyaç duyar. Sizin folik asiti önceden kullanıyor olmanız embriyonun da sağlıkla tutunup, büyümesini sağlar. Daha doğru bilgiyi size zaten doktor verecektir, sorarsanız.