Amine bizde üç gündür aynı dertten muzdaribiz şehir dışındaydık orda acile gittik calpol ve dolven önerdi 4 saatte bir bi calpol bi sonraki 4 saatte dolven olmak üzere, bol bol emzir dedi. İstanbula gelince tekrar Gece acile gittik ateşlendi titriyordu ateş düşürücü iğne yaptılar eve döndük rahatça uyudu baya. Uyandığında calpol verdik hafif ateşi vardı onun dışında Antibiyotik şurup verdi 3 gün kullan geçmezse tekrar gel dedi şu an geçti sayılır bizimkisi Hala biraz mızmızlığı var ama ateş yok henüz inşallah çıkmazda