premses_annesi Amine benım bebegımde 2 bucuk aylık ıdrarında enfeksıyon cıktı 6 gun oldu antıbıyotık surup kullanıyorum mecburen cunku ıdrarını yaparken aglıyordu
Amine [bilinmeyen] benim de öyle oldu ve önleyici antibiyotik kullaniyoruz 6 ay devam edecekmisiz çok üzülüyorum pisik olunca daha çabuk enfeksiyonn riski artiyomus
Yoginimom Benim oğlumun doğum enfeksiyonu olduğu söylendi şu anda doğduğundan bu yana huzursuz bi bebekti süt alerjisi dendi ama pipi deri altı enfeksiyonu çıktı .. 5 gün enjeksiyon tedavisi gördü enfeksiyon sıfırlandı ama 10 gün sonra tekrarladı yine .. Kültür verdik bekliyoruz sonucu .. Çok sıkıntılı bir süreç Allah yardımcımız olsun acil şifalarını versin çocuklarımızın 🙏
Amine [bilinmeyen] idrar yolu bütün tahliller sınırda bizim 1 hafta yattık hastanede ateşlenme hiç olmadi oyuzden farkedemedim 2 aylık kontrolunde farkettim içimden bi ses idrar tahlili işte dedi ben de doktora söyledim yapalim dedi iyi ki yaptrmisim
premses_annesi Amine hayır hastanede yatmadık 5 6 olması gereken deger 8 olmustu sız hastanedekı yattınız
Elifblr Benimki de akciğer enfeksiyonu geçirdi kızlar 16 günlükken hem de. Şimdi dışarı çıkarmıyorum eve kimseyi de almıyorum doktor birinden geçmil olabileceğini söyledi. Gerçekten çok zor bi süreç Allah yavrularımızı korusun
Amine Elifblr ayy çok Geç mis olsun canım evi sürekli havalandr sigara içen birini kesinlikle yaklastrma Rabbim şifa versin
Amine Elifblr en iyi si bizdeidraryol enfeksiyon geçirdi k 1hafta yattık omurden ömür gidiyo manevi olarak Sürek li inşirah rabbena duaları fatiha ihlas salavat oku Allah ın safi ismini zikret yerim ben o küçük yavrunu Rabbim hastalık göstermesin bidaha