umutefe2020 Blt-0505 pardon yanlış yere yazmışım ben 😂 benimki yeni yaşını geçti yemediği yok biz ne yersek vermeye gayret gösteriyorum gün içinde sabah kahvaltısı, meyve, yoğurt, çorba ne bulursam vermeye çalışıyorum
umutefe2020 Blt-0505 aaa şimdi farkettim ki konu başlığı değişmiş ben doğru posta yorum yapmışım ilk olarak konu başlığını mama yaptığınız için ben o yorumu yapmıştım şimdi başlık değişince durum anlaşıldı 😂 ben 3 gün kuralıyla yedirdim herşeyi nolur nolmaz diye balkabağı havuç patates yoğurt bu şekilde başlamıştık daha sonra meyvelere geçmiştim
Blt-0505 umutefe2020 ya ne bileyim mama deriz biz öyle pürelere felan neyse ne işte yemede teşekkür ederim 😊
mechule Süt alerjisi olduğu için yoğurtla başlamadım. Havuç kabak patates verdim. Sonra meyve. İlk başta sebze yemedi yavaş yavaş alıştı.
Blt-0505 Cerenizm3 aynen bende baştan beri hep mama kullandım hiç emzirmedim şu an dört aylık ama ben beşinci ayında başlamayı düşünüyorum korkuyorum biraz araştırmaya başladım felan işte
mechule Blt-0505 ek gıdaya başlama sürecini biraz erteledik tam olarak süte mi alerjisi oldugunu anlayana kadar sonrasında diğer yiyecekleri 3gün kuralıyla verdim sırayla. Kontrollerimiz de devam ediyor