HaticeY doktor bir hafta süt ve süt ürünü yeme dedi. Bisküvi çikolata içinde süt tozu kaymak peynir altı suyu olan dahi bir şey yemedim. Bir haftada daha iyi oldu sanki çocuk. Sonra doktor süt içme her şey yiyebilirsin dedi ki eyvah çocuk daha kötü halde başa sardı. Şimdi yine kestim süt ürünlerini. Hala arada devam ediyo böyle giderse tahin pekmez helva yiyordum tahinden dolayı onları da kesicem. Hala devam ederse dana etini yumurtayı filan kesicem.normalde yiyorum şu an. Çok zormuş😕 doktor smilac mama verdi 5,5 ay olunca başla dedi iki öğün. Hiç de vermek istemiyorum