Gunesli2020 🤦🏽♀️ Bnm de kızım düşmüştü. Ben de o an anlamıştım dönmeye başladığını. Çok kötü bir tecrübe seni o kadar iyi anlıyorum ki 🙏🏽 Allah korusun yavrularımızı. Şuan iyi değil mi bir sıkıntı yoktur umarım?
CennetAla Bebeğim de hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür. Bana çok büyük tecrübe oldu artık sadece düşme konusunda değil tehlike oluşturacak herşeye dikkat ediyorum 5 aylık 6 aylık daha küçük diyip kendi halinde bırakılmamalı