CennetAla 5 aylık Bebeğim her zamanki gibi bizim yatağımızın ortasında oyun halısında oynuyordu 3 dk mutfağa gittim güüüp diye sesi geldi bi geldim ki yüzüstü düşmüş ağlıyor. Sakinleştirdim bütün üstünü çıkartıp her yerine baktım bir tek bacağında hafif morluk var görünürde başka bir şeyi yok 2buçuk saat uyutmadım şimdi uyudu korkuyorum acaba bir şey olur mu 😔
Deletedmom4440 CennetAla Ben şimdi sana birsey olmaz deyip içini rahatlamam en azından 112 den bilgi alabilirdiniz
EsofmanliSevketHoca CennetAla Sen yine gözlemlemeye devam et annesi, oğlumda 4 aylıkken düşmüştü hemde yatağım fazla yüksek, çocuktan çok ben ağlamıştım ya, şükür bir sıkıntı olmadı ama aksi bir durum gözlemlersen direk götür hastaneye, onunla geçmiş olsun..
75kinalikuzu CennetAla geçmiş olsun takip et kafa üstü düşmediyse korkma ama saat başi emzir kusarsa hemen götür
Ogullarinaasikanne CennetAla oglumda o aylards düştü canim. Kusma yoksa korkma anlarsın zaten 2 saatte uyutmamissin yinede gozlemleyin
CennetAla Çok korktum ya elim ayağım titriyor hala nasıl düştü anlamadım her gün oynadığı yerdeydi. Artık yüksek bi yerde kesinlikle bırakmamak gerektiğini acı bi şekilde öğrenmiş oldum maalesef 😒
Ayperi15 Düşüyorlar malesef bende 2 kere düşürdüm🤦🏽♀️Henüz dönmüyor diye bir şey yokmuş bir şekilde dönebiliyorlar 🙄 çok geçmiş olsun inşallah çok yüksek değildir ve yerde en azından halı vardır çok uzun süre ağladıysa ve kusma burun kanaması durumunda acile götürmek lazım ama endişelenmeyin bu saate kadar bir şey olmadıysa takip edin uyanmamazlık falan yaparsa hemen götürün
CennetAla Ayperi15 Ayperi15 Evet henüz dönmüyor diye yatakta bıraktım zaten bir de kenarda değildi. Bakalım takip ediyorum bir şey olmaz inşallah
Deletedmom5284 Ben kızımı hep yere yorgan serip onun üstünde oynatıyorum hem orada bırakıp işimi de yapabiliyorum rahatça size de öneririm ❤️ çok fena dönmeye başladı yatak çok riskli artık, bununla geçmiş olsun
Minnak_mavis CennetAla korkutmak gibi olmasın ama daha önce başına gelen bir arkadaşım oldu.pek hoş olmadı sonrası onda da ilk bakışta bir şey yoktu.lütfen bilgi alın 112 den ne olur ne olmaz annesi Rabbim in izniyle geçmiş gitmiş olsun inşallah
Mom980 CennetAla 22 aylık dün gece 2de benim yatağımda uyurken pat diye düştü 😢 ağladı sakinleştirdim 5 e kadar oynattım uyutmadım hal ve hareketleri uyanık kalma esnasında normaldi çok şükür her zamanki gibiydi sizde dikkat etmişsinizdir ama dün hiç uyuyamadım ben uyurken kusar vs bir şey olur diye 😒😢
Denizinannesi52 CennetAla bende düşürdüm bi kere doktora götürdüm düştüğü yer çok yüksek değildi ama çok ağladı susmadı korktuk doktor yarım saatte 1 uyandır parmağını takip ettir ve kusarsa direk getir dedi
CennetAla Bizim yatağımız yüksek 😕 uykum kaçtı uyumam artık uyandırıp uyandırıp emziririm inşaallah bir şey olmaz
Dyt_ayse CennetAla kusma felan olmadıysa sorun olmaz canınızı sıkmayın benim oğlumda düşmüştü 6 aylıkken çok kötü olmuştum sizi çok iyi anlıyorum 🥺
Zerr CennetAla Bir saat önce dönmeyen bebek, düştüğünde anlaşılır dönüyormuş.. dikkat edin hep yere serin artık. Geçmiş olsun