75kinalikuzu burcuu26 basvurmaniz lazım en yakın aile sosyal yardım gidip form dolduruyorsun kaç çocuğun var zaten orda yönlendiriyorlar 2 aya ptt den cekiyon
2020eylul Kerimaydeniz91hotmail doğum yaptığım hafta süt parası ve 2 aylık rapor param yattı raporum bitinceye kalan 2 ay parası yattı çocuk parasından bahsediyorsanız eğer oda 50 günde yatmıştı 300 lira
Fulyaalinmina Mine25 rapor parası 2 seferde mi yattı benim 1400 yatmış ilk 2. Yatmadı hala. Normalde 3 Aralık doğum yapmam gerekti 30 Ekim’de yaptım erken doğum oldu. O etkileri ucreti
Mine25 Fulyaalinmina 2 seferde yatar sanmıştım o ikisinide bankadan çekip aldım ancak aradan 1 ay geçtikten sonra 3 yü yatırmışlar e devlete girdiğimde tesadüfen gördüm yoksa hiç haberim olmazdı siz yinede kontrol edin bazıları 2 seferde alıyor bazıları 3