Kerimaydeniz91hotmail Zumreee Bnm DHA önce başvuru aşamasında yazıyordu şimdi ödeme aşamasında yazıyor ama PTT yatmamış diyor bı bilginiz var mı ?
seda84 Mine25 Merhaba Rapor parasını nasil aldiniz acaba sigortaniz tam mi ödeniyordu birde parça parça mi veriyorlar
aksam_ Mine25 rapor parası kaç seferde aldınız ben bugün doğum öncesini aldım yalnızca. 5 haftalık rapor parası
Fulyaalinmina Mine25 rapor parası 2 seferde mi yattı benim 1400 yatmış ilk 2. Yatmadı hala. Normalde 3 Aralık doğum yapmam gerekti 30 Ekim’de yaptım erken doğum oldu. O etkileri ucreti
Zeynepsarem Kerimaydeniz91hotmail benimde ödeme aşamasında şuan Ocağın son haftası yatırılacak dediler bana bekliyorum
2020eylul Kerimaydeniz91hotmail e devlete kullandığınız kartınızın iban nosunu girin PTT ye gitmenize gerek kalmayacak kartınıza yatıcaktır
burcuu26 Selcanecrinn beni. odeme asamasinda yaziyordu ptt ye gittim 2 ay once yatmis meger para orda bekliyormus siz bi gidip sorgulatin
Kerimaydeniz91hotmail 2020eylul kaçıncı gün yatmıştı size . Bzm ki şuan itibarı ile 41 gün oldu doğum yapalı
Mine25 seda84 sigortam tam ödeniyordu çalıştığım kurum muhasebecimizden rapor çıkarıyor onu sgkya götürdüm doğum yaptıktan sonra o şekilde aldım 3 parça şekilde aldım canım
2020eylul Kerimaydeniz91hotmail doğum yaptığım hafta süt parası ve 2 aylık rapor param yattı raporum bitinceye kalan 2 ay parası yattı çocuk parasından bahsediyorsanız eğer oda 50 günde yatmıştı 300 lira
75kinalikuzu burcuu26 basvurmaniz lazım en yakın aile sosyal yardım gidip form dolduruyorsun kaç çocuğun var zaten orda yönlendiriyorlar 2 aya ptt den cekiyon
Denizinannesi52 200tlyi eşim çalıştığı için onun adına pttye yatmıştı onu o aldı 300 tl de benim adıma yattı 50 gün olunca yatıyor