Mom7856 Cinarimm5 o az yapmişti 2 ye göre eve geldiğinizde direk ateşi çıkmadan ateş düşürücüsünü verin daha iyi olur Tabi her bebek farklıdır 🌸
princessannesi Eylul_20 kızım 9 aylık her aşıdan sonra 1 cay kaşığı calpol verirdim hiç ateş yapmazdı şükür ama 9 ayda bexsero aşısı oldu ilk defa calpol vermedim kızımın atesi 40 dereceye kadar çıktı doktora götürdük dolven ve calpol kullanın her asi sonrası dedi