Mom19 kesinlikle canım en güzeli. Benim ikizlerim var, hep küçük doğarlar dedim ama şükür kiloları ve haftaları iyi doğdu ikize göre. Çok çabuk büyüdüler, o yüzden ilk aldığım kıyafetleri ya çok az giyebildiler yada hiç giyemediler. Şu an 9 aylıklar 12-18 ay giyiyorlar. Seneye bı daha giyme şansları olmadigi için az ve öz almak en iyisi