Mom19 Canım sağlıkla kucağına al inşallah oğluşunu. Benim kızım 2600 doğup kilosu 2200 e düşmüştü. İç zıbını prematüre diğer kıyaftleri 0-3 ay almıştık ilk başta biraz büyük oluyo ama küçük olup sıkmasından iyidir. Bikaç kullanırsın . Benim en büyük sorunum eldivendi . Yenidoğan eldivenler bile bileğinde durmuyodu. Lcw de çorap gibi eldivenler bulmuştum, onlar hayatımı kurtarmıştı. Ama şimdi 7 aylık kızım 7 küsür kiloda. Hatta şuan yanımda uyuyo🥰içini ferah tut, düşük kilodaki bebekler daha öabuk büyüyo, zamanla sen bile inanamıcaksın bak gör 😍