_KereminAnnesi_ merhaba ben bıraktım 3gün oldu. Bebeğim kendine geldi gayet güzel uyuyor maşallah 🤲🏻 Hatta sağlık ocağının verdiği D vitaminini de kestim bi hafta sonra yeni aldıklarıma başlayacağım. Sidefer kan damlası ve Wellcare D vitamini aldık. Eczacı da bu sene sağlık ocağının verdiği kan damlasından çok şikayet var kullanmayın dedi alırken. Sidefer en iyisiymiş.Vegaferon bağırsakta çözündüğü için dokunuyormuş. Hemen kesin bence. Ben direk çöpe attım