Ebbru Kızlar bebeğim 6ay 1 haftalık. Biz kan damlasını 4.ayda alınacağını unutmuşuz bilgilendiren de olmayınca yeni kullanmaya başladık. 1 hafta kadar oldu. Ama bebeğim hiç bi şekilde uyumuyor bunu aldığından beri kakası uyuması herşeyi değişti. Günde 1-2 yapardı şimdi 2 günde 1 falan kaka yapıyor. Bu ilacın yan etkileri var mı böyle bilen varsa ? Çok uykusuz ve yorgunum artık sinirlerim bozuldu 😢
Nilosfirarda19 Ebbru aynı devit 3 gibi vegaferon da birçok bebekte kabızlık yoğun gaz ve huzursuzluk yapıyor. Bestiron kullanmanızı öneririm biz alerjik olmamıza rağmen hiçbir yan etkisi olmayan temiz içerikli bir damla.💐
Ogullarinaasikanne Ebbru canim sağlık ocağının verdiklerini kullanmadim sidefer kullaniyorum memnunum. Ayrica uzulmeyin belki kizabilirler bana ama ben ilac takibi yapamayan bir insanım hic duzenli kullanmadim hic vermedim desem yeri. 9 aylikken kan tahlili yaptırdık d vitamini herseyi cok iyi cikti cok hafif demir depolari düşük elinizde ki ilaci kullanin yeter deyince doktoe duzenli vermeye basladim simdiden duzenli kullanin baska bir damlayi
Elif1150Ecem Canım sağlık ocağının verdiği d vitamini olsun,kan damlası yani vegaferon olsun içeriği temiz değil canım 😔🤦 katkı maddesi var,onun yerine sidefer kullanmanı öneririm ,vegaferon tat olarak bide dediğin gibi huysuzluk ve kabızlık yapıyor
Ebbru Elif1150Ecem gerçekten tükendim yorgunluktan 😔 yarından itibaren biraz ara verip eczaneden farklı bi kan damlası almayı düşünüyorum. Çocuk helak oldu sabah 8den beri sadece 1-2 saat uyudu . Hala ayakta şuan 😒 emziriyorum biraz dalar gibi oluyo bıraktığım gibi uyanıyor 😫
Ebbru Talip ben bi kaç gün ara vericem zaten. Farklı bi ilaç alırız böyle olacağını bilseydim hiç başlamazdım . Hiç kullanmayanlar var. Ama tabi kan tahliliyle kontrol etmek lazım
Yesomm92 Ebbru bizim kullandığımız farklıydı ama bize de dokunmuştu uzun süre kabız oldu bağırsaklarını zorladı sonra değiştirdik
Ebbru Ogullarinaasikanne ya zaten kan damlasını içirmekte dert her yere dökülüyot kıyafetlere leke yapıyor 🙄
Ebbru Elif1150Ecem teşekkürler 🤲🏻 Hemen çöpe attım vegaferonu zaten . Tam düzeni olmaya başladı derken şimdi ilaç yüzünden canım çıktı uykusuzluktan😞 hadi biz bi şekilde dayanıyoruz yavrum el kadar bebek nasıl yoruldu uykusuzluktan 😞
Aysess38 Bizde 4buçuk aylık olduk ..4.ay kontrolümüzde verilmişti damla kullanmadım bilmiyorum 🤷♀️ naparsak ..bakalım kontrole gidersek..ya da biz mi alsak temiz içerikli denilen kan damlalarından
_KereminAnnesi_ Ebbru ya bende 1 haftadır kullanıyorum kan damlasını bi değişti bebegim uyku problemi olsun kaka yapmasında olsun eskiden de cok düzenli jyumazdi ama yinede uyurdu simdi gece 12 1 oluo uyumuo belki benimkine de yan etki yaptı sen naptin biraktinmi var mi bi degisiklik
Ebbru _KereminAnnesi_ merhaba ben bıraktım 3gün oldu. Bebeğim kendine geldi gayet güzel uyuyor maşallah 🤲🏻 Hatta sağlık ocağının verdiği D vitaminini de kestim bi hafta sonra yeni aldıklarıma başlayacağım. Sidefer kan damlası ve Wellcare D vitamini aldık. Eczacı da bu sene sağlık ocağının verdiği kan damlasından çok şikayet var kullanmayın dedi alırken. Sidefer en iyisiymiş.Vegaferon bağırsakta çözündüğü için dokunuyormuş. Hemen kesin bence. Ben direk çöpe attım
Ebbru _KereminAnnesi_ en azından denemek için kesin bi kaç gün. 1 hafta kesin nolur ki özel bi kansızlık durumu yoksa