Nefesim meryemmirasmombuse hava aldırmıyormuş ped hem kalkanda sütlerinizde boşa gitmemiş oluyor içine biriktiriyor akan sütleri
meryemmirasmombuse Nefesim evet nemli kalması için hava alması lazım resmen açık gezmek istiyorum sürekli ama mümkün olmuyor
MirAlimm meryemmirasmombuse ödünçte mi yok zaten 2 3 defa yüksek ayarda sagsan yeter yada bak edabebede indirimli alip kullanmayan alıp az kullananlar çok ucuz satıyor bak bir istersen
meryemmirasmombuse MirAlimm yok maalesef ödünç alabileceğim biri filan canım umarım geçer de gerek kalmaz herkese farklı etki eden seyler var iste Allahım bana hiç biri fayda etmedi ya delirmek üzereyim artık
Betuldr meryemmirasmombuse biberondan sonra sırtını sivaslayarak gazını cikartabilirsin boş cekmemesine dikkat edersen bı de pek sıkıntı olacağını sanmıyorum yani bende olmamıştı. Ben sutumu wee baby bin manuel pompasindan almıştım onunla sağiyordum uygundu fiyatı diye almıştım cok işime yarıyor böyle durumlarda öneririm canim
meryemmirasmombuse Betuldr teşekkür ederim canım bilmiyorum biraz daha deneyip olmazsa biberona baslıycam en mantıklısı o çünkü hem bebeğim hem ben dayanamaz haldeyiz birde geçmez daha da uzun sürerse mahvoluruz
LiyaAsel meryemmirasmombuse bende cokk ektim suan 1 aylığız sorunumuz kalmadi madecassol krem kullanmani tavsiye ediyorumm benim 3 günde iyileştiii😊 ama mutlaka silmelisin emzirmeden önce 🤱 umarim en yakın zaman da iyileşie 🤲
Yusufalp meryemmirasmombuse ben de faydası oldu hamdolsun 20 günlük bebeğim yara olmadı , kalkan orayı koruyo ğöğsün kıyafete filan değiyo hep bunlar yara ediyo
aliceindunyasi meryemmirasmombuse evet canım emzirdikten sonra takıyosun ben onu kullandım ve hiçbir sıkıntı yaşamadım belli bi süre sonra zaten gerek kalmıyor.
Mer2626 meryemmirasmombuse bende yaşadım aynı sorunu eczaneden bitkisel bi karışım aldık ama emzirirken acıdan ağlıyodum 3 gün ara verdim 3 gğn boyunca devamlı krem sürdüm bebeğe mama verdik Sonra tekrar emzirmeye başladım çok şükür düzeldi Izdıraptı resmen
meryemmirasmombuse Mer2626 gerçekten ızdırap yani mamadan sonra emmeyi kabul etmiş şükür bebis ama mama takviyesi yaptın mı peki ondan sonrasında
meryemmirasmombuse Eliztosum_ bünyeden bünyeye değişiyor iste birilerine iyi gelen seyler birilerine etki etmeyebiliyor ne bileyim çok şey denedim bende ama umarım iyi olur bu şekilde sürmez gitmez yani herkesinde gümüş kapak alacak durumu olmayabiliyor iste
meryemmirasmombuse [silindi] bebeğin damağı baya kuvvetli demekki ondan oda çok zordur Allah yardımcın olsun inşaAllah geçer
meryemmirasmombuse NurDemir baktım internetten bende baya araştırdım ne kadar süre kullanmada etki etti hemen etkisini gösterdi mi peki suan alamam ama sorayım
Aframeva meryemmirasmombuse Ben şuanda ayni durumdayım bebeğim bir aylık ve ben avlayarak emziriyorum aynen anlattığınız gibi gümüş kapakta aldım daha beter oldu dünden beri biraz iyiyim aventin göğüs çatlağı icin olan kremini kullandım İnan bana çok iyi geldi ve mumsy diye bi krem var losyonu ile birlikte bir göğsüme avent kullandım diğer göğsüme mumys kremi avent acıyı bi nebze olsun kesiyor mumsy sanki iyileştiriyor gibi
meryemmirasmombuse Aframeva gümüş kapak geçirmedi mi yani hangi marka aldın ki baya baktım ben herkesin ortak fikirde bulunduğu iyileştirdi dediği tek şey o gibi sanki iyi olmuş kremler bari etki etmiş
MirAlimm meryemmirasmombuse sagma makinesinde ayari yuksek acinca gogus ucumun etrafindani kahve rengine kadar cekiyor makine 2 3 defa yapsan yeterdi sana dediğim sayfaya bak canım indirimli mutlak 50 60a bulursun