minikcasper ALLAH sizden de razı olsun. 🙏 Siz karamsarlığa kapılmayın, güçlü durun ki bebeğiniz de sizden güç alsın. Biliyorum küvez yolu beklemek çok zor. O günlerimi hâlâ ağlayarak anıyorum ama sonra evladıma bakınca göğsüm kabarıyor, gururlanıyorum onunla ve kendimle. Nelere göğüs gerdik biz annecim çok güçlüyüz diyorum. Siz de inşallah bugünleri tebessümle ve bütün endişelerinizden arınmış olarak anarsınız. 🌷 Dualarım sizinle ve tüm sizin gibi miniğinin yolunu gözleyen annelerle 🙏♥️