minikcasper Ah bende ne hatalar yaptim, o zamanlar pompa almamıştım kuvez olayıni hiç beklemiyorduk sudan çıkmış balığa döndük Sağım yap dedikleri zaman, annen bi koşu eczaneye gitti lansinoh manuel pompa vermişler en çok bu satılıyor bunu tavsiye ediyoruz demişler, neyse sağıma başladık tabi ben hiç oturup eğilemiyorum sezeryanliyim birde ilk günüm, kayınvalidem sağıyor sütümü ben her sağım öncesi göğsümü yıkıyordum soğuk suyla e tabi meme ucu parcalandi, manuel pompayla kolostrum inmiyor kayınvalidem sağım yaparken ben ağlıyorum acıdan süt yerine kan annem beni o halde görmege dayanamadığı için K.v yapıyordu sağım işini sagolsun allahim nasıl günlerdi. Çok şükür hepsi geçti hata yapa yapa öğreniyor insan takıldığın en ufak birşeyde sor mutlaka