Dzehra bende süt alerjisinden supheleniyorum bir ara yogurt falan yiyordum bebegimde kizarikliklar oluyordu sonra yogurdu falan kestim kizarikliklar gitti dedim herhalde sıcaktan sonra yine basladim ama oyle asiri yemiyorum sadece peyniri cok yiyorum simdi yine kizarikliklar cikmaya basladi pazartesi dr götürcem süt alerjisi olabilir mi diye sizce kizarikliklar alerjiden olabilir mi bu arada cok gazli bir bebek ve kaka sorunu var yapamiyor dr fitil.verdi