kirmizitilki kardeşim 3 yasına kadar o kadar hareketliydi ki doğum iznine ayrılırken annemin sacında beyaz yoktu, yaklaşık 2 sene sonra işe döndüğünde saçları bembeyazdı. Oğlumda dayısına cekmiş, 1 dakika durmuyor, asla gözümü ayıramıyorum, hemen tutunup kalkıyor, sanki yürüyormuş gibi tutunduğu şeyi bırakıp koşmaya çalışıyor. Düşe kalka mahvoldu valla kafası 😁1 kez burnunun üstüne düştü, 1 kez dişi dudağını yaraladı. Daha 11 aylık ama sokak çocuğu gibi geziyor .