Arkadaşlar bebeğim aşırı hareketli 9bucuk aylık ne kucakta ne yerde duruyor napaxagimizi şaşırdık terbicinde kalıyor hareket etmekten sürekli bir yere tutunup kalkmaya çalışıyor ✋ ne hin tane oyuncak versek o gidip terlikle kumandayla oynamak istiyor görümcem bügun benim oğlum küçükken böyle değildi sakindi seninki çok hareketli falan diyor kayınvalidem de öyle sanki bebeğim anormalmis gibi bilen anneler yazabilir mi bu kadar hareketlilik normal mi ve zamanla geçer ki hipertaktiflik olabilir mi