gamzelikizim sleepy bende hiç begenmedim hem iz yaptı taşırdı da minies de kullandım o da temiz içerik ama sürekli ıslak yüzeyi bide iz yaptı o da. goon kullanıyorum şuan memnunum hiç iz yok pişik yok taşırma yok ama her bez her bebekte aynı olmuyor goon kullananlar da taşırıyor demiş bende hiç taşırma yapmadı