Mom091 heh evet onu da diyecektim. Şu an 16 aylık ama uzuun zamandır 2 yaş giyiyor zıbınları. Yani orantıyı düşünürsek şu an 4 yaş falan giymesi lazım 😅 ben de anlamıyorum e bebekten hep görerek alıyorum. Bi kere dogumdan önce internetten sipariş verdim pişman oldum valla. 6 ay eşofman altı kücücük 9 ay kocaman 🤷♀️