Eymensmomm Nur006 ayaklandı mı içinde durmak istemiyorlar canım uyumasına uyur da gün içinde oraya bırakayım iş yapayım zor 😞 hadi 1 yaşına kdr olur da 2 yaş olmaz 🙅♀️ çok hareketliler artık
Eymensmomm Nurtalib bende montessorinn yataklarına baktım daha çok yere yakın ve korumalı olması adına
gamzeligamze Eymensmomm Ikea’nın yataklarından aldım ama benim ki 3 yaşında 🤷🏼♀️ Siz montessori tercih edebilirsiniz 🥰
Leylamoms Çilek mobilyadan normal büyüyen beşik takımı aldim ben suan beraber yatiyoruz park yatağa geçeceğim ay sonunda 1 yaşında da kendi odasına alacağım. Ama keşke montessori alsaymisim diye düşünmedim değil
Eymensmomm Leylamoms erken almışsın canım sende bende odasını ayırcagm zaman oda yapym diyorum şimdilik zaten geceleri uynyor ama bir yatak şart oldu montessori gbi düşme ihtimali çok olmayan yatak modellerinden
Lilayda Eymensmomm yani daha büyültmedim ama su an icinde normal odasinda uyuyor ogle uykularini falan. Odan buyukse al bacim ama boyut olarak pek heybetli yani kocaman bisey Bizim ev 85 mtkare bileydim boyle durcagini o yer yatagi gibi olan montessori mi diyorlar ya ondan alirdim
Leylamoms Eymensmomm evet hamilelikte oda yaptim biraz erken davrandik ama olsun napalim 🤷♀️ bence de en güzeli montessori şuan