Eymensmomm 10 aylık olduk sayılır beşikte fır dönüyor geceleri mecbur onda yatırıyorum gün içindende odada oyun park yatağı var şu ara almamız lazım bir yatak hangi model nasıl alınmalı daha kestiremedim yardımcı olur musunuz ??
Hulyaaa Eymensmomm kız sakın ol gelirler şimdi 😁😁 valla biz iki yıldır park yatak kullanıyoruz gayet memnundum ama.ogkum artık sığmıyor içine rahat edemiyor. Çocuk odası takımı bakıyorum bende odasını ayiricam nasipse
Eymensmomm Hulyaaa canım park yatagından bende memnunum ama her gün yatak odasına taşı getir götür bebekle zor ihtimal şuan oda yapmdm daha ama bir yatak ister diye düşündüm
Nevolizm Eymensmomm hahah cnm ya yazarlar merak etme benim bebeğim 3 aylık ama üstte dursun ilerde banada lazım olur 🤔🤗…
gizmolinda Eymensmomm canım ben de park yatak olanlardan var en alt kademede duruyor şu anlık idare ediyoruz ama oğlum çok fazla dönen bi bebek uykusaunda şu montesorri yataklardan istiyorum ben de biraz daha büyüyünce kendi uyandığında inebilir kendi yatmak istediğinde yatağa çıkabilir böylece gelişimine de yararlı olur ☺️
Lilayda Eymensmomm ben önce kucuk anne yanu besigi aldim 7 aydan sonra boyu sığmadı bacaklari değiyordu. Sonra 120 ye 90 buyuk anne yani aldik tahta besiklerden. Ama odasinda kocaman bir beşik var. Sökülüp uzun genc odasi yatağı oluyor ve calisma masasi cikiyor içinden. Cok uzun sure kullanisli 18 yasina kadar gider Buyuyen beşik diye geciyor ama buyuyen ve masa olan yaz google a bacim bizimkinin markasi Pierre Cardin
Nur006 Eymensmomm 4 ay 25 günlüğüz bende bir iki yasına gelene kadar park yatak da yatar diye park yatak almıştım onda yatamıyor mu çocuklar o yaşa kadar
Eymensmomm Nur006 ayaklandı mı içinde durmak istemiyorlar canım uyumasına uyur da gün içinde oraya bırakayım iş yapayım zor 😞 hadi 1 yaşına kdr olur da 2 yaş olmaz 🙅♀️ çok hareketliler artık
Lilayda Eymensmomm yani daha büyültmedim ama su an icinde normal odasinda uyuyor ogle uykularini falan. Odan buyukse al bacim ama boyut olarak pek heybetli yani kocaman bisey Bizim ev 85 mtkare bileydim boyle durcagini o yer yatagi gibi olan montessori mi diyorlar ya ondan alirdim
Nurtalib Eymensmomm bence en iyisi montessori bende artik ondan dusunmeye basladim simdilik yerde yatiriyorum
Eymensmomm Nurtalib bende montessorinn yataklarına baktım daha çok yere yakın ve korumalı olması adına