Arifcan Derin1509 emzirme yastıgında bende yapamadm kolum cok agryordu son zamanlarda dogumumda sezeryan oldugu ıcın ebem kucagam bır yastık koyup ögle emzirmemi söyledı cok kolay ve rahat oluyor ama bebişler büyüdükce zorlasıyo emzirmek 🤦🏻♀️😀